Back to Top

dapenguinninja:

sblaze:

lavishvia:

phuckindope:

Paul George is disrespectful b.

lmao did this nigga just signaled them to stop… 😂😂😭

And they all paused.

"No one man should have all that power"

(via blackgirlsrpretty2)

fiorenn:

Exiting the airlock of the ISS on the dark side of Earth

(via airows)

nickjonasstillhasdiabetes:

what I say : “if you have a preference for only white guys then you’re self hating as hell” 

what you some how think I say : “you can never ever ever find any single white male attractive ever nope never ever ever also die cracker die” 

like please, get a fucking grip 

This suuuuuuuuuuch fucking bullshit


I hate when people try to tell you how YOU feel about YOU or YOUR people like they know something. Who made you the grand authority on how I feel about anything? Foh.


Tumblr people are on the highest horses.

deedragonlvr:

adoxographist:

mogchi:

Hello there, August.

Behind my abs are….. BETTER ABS.

because it’s too amusing to not reblog

(via a-passionate-aggression)

hellogumdrop:

electricsed:

jamborii:

klefable:

skatersaint:

klefable:

shoutout to girlcode for being fabulous 

Be prepared to participate in no dick december

be prepared to be told that no one wants your misogynistic dick anyway you arrogant shit

I love it when guys use sex as a bartering tool like IF YOU DON’T LOOK PERFECT AND SPARKLY ALL THE TIME I’M NOT GOING TO PLEASE MYSELF WITH YOU
like BITCH THEY LITERALLY SELL DICKS BIGGER THAN YOURS I DON’T NEED SHIT FROM YOU

image

IT KEPT GETTING BETTER AND BETTER

(via a-passionate-aggression)

(via langleav)

miss this

(Source: generic-drug, via alejandraguiselle)

(Source: isikac, via natalini)

Daniele Watts' Boyfriend Throws Her Under The Bus

mysoulhasgrowndeep-liketherivers:

bulma-esque:

lowcutcaesar:

b0ugieprincess:

howtobeafuckinglady:

kingjaffejoffer:

cminorsounds:

theblackregime:

Well.

Can’t trust em man…

lol wow

just like a white man smh lol

this will make an amazing addition to my new book “the dangers of white dick”

Tw white men

This is why it’s just best to avoid pink dick—like is it really worth defending their ain’t shit asses?

A lotta y’all need to keep this in mind…

Noooooooooooo fuuuuuck.

(via cuzigottacutefaceandmybootysofat)